8 Grešaka koje možete napraviti u spa centru

When you lose, don’t lose the lesson. – Dalai Lama

#1 Rezervacija tretmana Prilikom pravljenja rezervacije napomenite osoblju spa recepcije o eventualnim zdravstvenim problemima ili trenutnom stanju (alergije, trudnoća, prehlada, itd.) ukoliko postoje, kako bi izbegli neželjene posledice usled kontraidikacija, i kako bi vam bio preporučen najadekvatniji tretman prema vašem stanju. Takođe, bitno je da napomenete da li preferirate muškog ili ženskog terapeuta kako kasnije ne bi imali nepotrebne neprijatnosti. Izbegnite neprijatnosti.

#2 Kašnjenje na zakazan tretman Najveći broj spa centara savetuje svojim klijentima da dođu minimum 15minuta ranije kako bi imali dovoljno vremena da se pripreme za tretman, započnu relaksaciju i izbegnu nepotrebnu žurbu. Dolazak na vreme nije samo pitanje pristojnosti, nego i način da osigurate maksimalno iskorišćenje tretmana. Ukoliko kasnite vaš tretman može biti skraćen ili pomeren radi poštovanja vremena klijenata koji dolaze nakon vas. Zato, nemojte kasniti.

#3 Bez ustručavanja Bilo da se radi o svetlu, muzici, temperaturi sobe, razgovoru tokom tretmana, jačoj ili slabijoj masaži, mogućnosti su koje se mogu prilagoditi vašim potrebama i željama. Nemojte se ustručavati da svom terapeutu naglasite šta vam najviše odgovara. Ukoliko niste zadovoljni svojim tretmanom zatražite razgovor sa menadžerom spa centra. Ne zaboravite da je razlog posete spa centra vaša relaksacija.

#4 Depilacija i tretmani Nikada nemojte kombinovati tretmane lica ili tela (pilinge i masaže) neposredno nakon deplilacija ili brijanja (kod muškaraca) zbog blage iritacije kože koja nastaje usled njih. Piling može izazvati osećaj peckanja zbog prisustva soli, dok masažna ulja dovode do iritacije i crvenila kože. Takođe, neposredno izlaganje UV zracima, tj. izlazak na Sunce ili odlazak u sloarijum se nikako ne savetuje. Mislite ne svoju kožu.

#5 Hrana i tretmani Potrudite se da barem dva sata pre odlaska u spa centar ne jedete kako bi tretmani bili prijatniji. Isto pravilo važi i za korišćenje sauna i fitnes centra. Vežbanje ili korišćenje sauna sa punim stomakom ne dovodi samo do osećaja neprijatnosti, već nije dobro po vaše zdravlje. Jedite kasnije.

#6 Tuširanje Mnogi ljudi prave greške kod korišćenja sauna i ne tuširaju se pre njene upotrebe. Nemojte to biti i vi. Odlaganje tuširanja pre upotrebe saune ostavlja nečistoće na koži što dodatno usporava proces znojenja, a samim tim i eliminaciju vode i štetnih materija iz organizma. Nakon tuširanja dobro obrišite telo suvim peškirom jer mokra koža takođe odlaže znojenje.

#7 Peškiri Molimo vas da zbog sebe, a ne zbog drugih iz higijenskih razloga uvek koristite peškire prilikom sedenja u sauni. Uvek imajte na umu da je neko pre vas koristio saunu, bas tu sedeo i možda obilno znojio. Možda vas to podseti da sledeći put ne zaboravite peškir.

#8 Saune U saunu nikako nemojte ulaziti gladni ili punog stomaka, jer i jedno i drugo stanje previše opterećuje krvotok. Nipošto nemojte konzumirati alkohol pre boravka u sauni, a ako se bavite sportskim aktivnostima, sačekajte da se vaš puls vrati u normalu (oko sat vremena pre ulaska u saunu). Posle saune izbegavajte bilo kakve sportske i rekreativne aktivnosti (nećete smršati više), jer biste time mogli ozbiljno opteretiti krvotok. Takođe, mnogi preteruju i u vremenu trajanja i broju korišćenja sauna. Uvek pratite subjektivan osećaj.

 

Share

2 comments