Šta da očekujem dolaskom u spa centar?

“Svaki klijent posećuje spa centar sa jedinstvenim očekivanjima i zahtevima. Uspešan spa centar je onaj koji prepozna i razume te zahteve i na njih odgovori na pravi način, uvek i svakom klijentu. Cilj svakog zaposlenog je da prepozna potrebe klijenta i obezbedi uslugu na najvišem nivou i prema najvišim standardima. Ukoliko klijent dobije izvanrednu uslugu od strane jednog, a lošu ili nedovoljno dobru uslugu od strane drugog člana tima, postoji velika verovatnoća da će taj klijent posumnjati u profesionalnost i da se možda neće vratiti. Kako se to ne bi dogodilo, izuzetno je važno da svaki član tima funkcioniše kao jedan tj. da se svi pridržavaju i prate standarde uspešnog poslovanja.” – MV.

Za razliku od ljudi koji rade u spa industriji, vi se ne morate opterećivati poznavanjem brojnih standarda i pravila, ali vam poznavanje osnovnih procedura može omogućiti još prijatniji i potpuniji boravak u toj sredini. Ono što najpre vidimo i na šta većina ljudi obraća pažnju jeste uređenost prostora tj. dizajn enterijera. Mnogi investitori ulažu ogromne svote novca u dizajn i izgradnju, dok malo njih polaže pažnju na odabir kvalitenog osoblja. Izgled prostora definitivno igra značajnu ulogu u ostavljanju prvog utiska, ali prijatnost i ljubaznost osoblja, kao i njihova edukovanost je nešto što nikoga neće ostaviti ravnodušnim i što na duge staze gradi pozitivan imidž jednog spa centra. Njihovo prisustvo doprinosi sveobuhvatnom doživljaju koji vi kao klijenti stičete, i zbog toga je taj prvi utisak koji oni na vas ostavljaju veoma važan.

Osoba koja dočekuje i koja na vas ostavlja prvi utisak po dolasku u centar, jeste recepcioner. Recepcionera treba da odlikuje pozitivnost, vedrina, prijatnost i nasmejanost na prvom mestu. Njegova dužnost je da vam poželi srdačnu dobrodošlicu i da vam bude na raspolaganju za sva pitanja koja se tiču sadržaja koje taj spa centar nudi, tretmana koji su na raspolaganju i da vam pomogne oko odlučivanja i pravljenja rezervacije za odabrani tretman. Prilikom odabira usluge i pravljenja rezervacije, recepcioner je dužan da vam objasni tretman za koje se interesujete i da vam predoči moguće kontraidikacije ukoliko postoje.

Na recepciji ćete takođe, ukoliko to nije drugačije organizovano, dobiti peškir, bademantil i papuče za jednokratnu upotrebu, kao i ključ od ormarića u kome ćete ostaviti svoju garderobu. Nakit, novac i vredne stvari ne bi trebali da nosite sa sobom, pošto većina spa centara ne snosi odgovornost za stvari nestale ili izubljene u centru. Nakon završene rezervacije i potvrde tretmana, recepcioner ili neko drugi iz spa tima će vas ispratiti do svlačionice i objasniti procedure, ukoliko je to vaš prvi put u tom spa centru.

Slavčionice su posebno podeljene za muskarce i žene, i u svom sastavu imaju ormariće za odlaganje garderobe, kabinu za presvlačenje i tuševe gde se možete osvežiti pre i posle tremana. Savetujemo vam da uvek dođete malo ranije pre zakazanog tretmana kako biste imali vremena da se istuširate, opustite, pripremite za tretman i time započnete proces relaksacije na pravi način, a ne da ‘sa vrata’ legnete pravo na krevet za masažu ili neki drugi tretman. Neki od luksuznijih centara mogu imati saunu, parno kupatilo ili neki drugi prateći sadržaj u sastavu svlačionica.

Nakon presvlačenja, ljubazno spa osoblje će vas uputiti u prostoriju za relaksaciju gde ćete u mirnom i prijatnom ambijentu popuniti konsultacioni formular, relaksirati se i sačekati terapeuta da po vas dođe. Konsultacioni formular je od izuzetne važnosti za sam tretman pošto u njega unosite podatke o vašem trenutnom zdravstvenom stanju i mogućim alergijama. Na osnovu konsultacionog formulara i podataka koji se u njemu nalaze, terapeut će maksimalno prilagodi tretman vašem stanju i potrebama. Iz tog razloga, najdobronamernije vam savetujemo njegovo popunjavanje.

Sledeći što sledi pred sam tretman je dolazak terapeuta. On će vas sačekati da završite sa popunjavanjem formulara, ukoliko niste završili, pozvaće vas po prezimenu, prići će vam i učtivo se predstaviti, a nakon toga ćete zajedno otići i do prostorije u kojoj će se obaviti tretman za koji ste se opredelili. Terapeuta, kao i recepcionera, treba da karakterišu pozitivnost, nasmejanost i ljubaznost, a edukovanost i iskustvo je nešto što se podrazumeva.

Ovo su bile samo neke od procedura na koje treba obratiti pažnju prilikom dolaska, i koje se očekuju i podrazumevaju od većih i ozbiljnijih spa centra, ali isto tako i od onih manjih koji žele da svojim klijentima pruže maksimalnu uslugu. Sledećim tekstom ćemo opisati standarde i procedure koje biste trebali da znate kada su tretmani u pitanju.

 

Izvor: ‘Spa standardi i procedure’ – Milenko Velemir

Share

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked*